Het is mogelijk om in CSS de adresgegevens, emailadres, telefoonnummers van de klant bij te werken die de klant heeft ingevoerd in de online agenda (online afspraak planner).
Bijvoorbeeld een klant is verhuisd of heeft nieuwe emailadres / telefoonnummers.
Hieronder een voorbeeld:
De klant "Dhr Car Systems" staat als volgt in CSS:
Deze klant schiet via de online afspraak module een afspraak in met zijn nieuwe adres gegevens.
Deze afspraak is zichtbaar via het knipperende wereldbolletje in het icoontje Agenda in CSS.
Open de agenda en klik op het wereldbolletje bovenin:
De (nieuwe ingeschoten) afspraken worden getoond.
in dit voorbeeld zien we de ingeschoten afspraak van "Dhr Car systems" staan met diens (nieuwe) adresgegevens.
Klik op Inplannen
We zien nu in het scherm aan de linkerkant de via de online afspraak ingediende adres en contact gegevens.
En aan de rechterkant zien we de gevonden klant in de CSS database met daar het oude adres en oude contactgegevens.
Om de adres en contactgegevens bij te werken klikt u op de knop "Klantgegevens bijwerken"
Hierdoor wordt het proces gestart waarbij PER VELD gevraagd wordt of de gegevens bijgewerkt en overschreven dienen te worden.
De volgende vragen worden alleen gesteld indien er afwijkende gegevens zijn gevonden:
De straatnaam:
Het huisnummer:
De postcode:
De stad / plaatsnaam:
Het (prive) telefoonnummer:
Het GSM nummer:
Tot slot het emailadres:
Vervolgens wordt bevestigd dat de gegevens (die bijgewerkt moesten worden) zijn bijgewerkt:
Als alle gegevens al overeenkomen dan krijgt men de volgende melding te zien:
0 Opmerkingen