KLANT WIL VERGETEN WORDEN

Als een klant aangeeft dat deze "vergeten" wil worden, dan kan dat bij de klant zelf wordne aangegeven.



Met het aanvinken bij de klant, wordt deze nog niet meteen verwijderd.
U dient de klant (na het opslaan van het vergeten vinkje) ook nog te verwijderen!

Er is een achtergrondproces waarbij alle "te vergeten klanten" 1 keer per 24 uur verwijderd worden. 

Als een klant is verwijderd, kan alsnog aangegeven worden dat de klant vergeten wil worden. (Via het hoofdmenu Programma -> Opschonen -> Terugzetten klanten).



De wijziging kan vanuit hetzelfde scherm ook nog ongedaan maken, met behulp van rechtermuisklik.



Een keer per 24 uur worden op de achtergrond de klanten die "vergeten willen worden" verwijderd en opgeschoond uit de factuurhistorie, leen/huur historie, pakbonnen en uit de "terugzetlijst" van verwijderde klanten.

Er wordt ook een vermelding gemaakt in het CSS logboek wanneer een klant wordt "vergeten".

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.