Bright-Motive instellen en koppelen aan Haynes Pro
In deze handleiding gebruik ik Brezan als voorbeeld.
Ga boven in het menu naar Magazijn en klik vervolgens op Leveranciers.
Staat de leverancier er niet tussen, dan kan men deze aanmaken.
Kies Nieuwe leverancier of dubbelklik de bestaande.
Klik op tabblad BestelAccounts.
Nadat men op bestelaccounts heeft geklikt klik dan op Nieuw Account, plaats het bolletje vervolgens in het Bestelsysteem. Klik op Filter lijst en vul de naam van de leverancier in die u wilt gaan gebruiken. Controleer dat er (Bright) achter de naam word weergegeven bij de zoekresultaten.
Selecteer de leverancier en klik op verder.
De gegevens zijn te vinden in de Bright-Motive omgeving.
Log in bij uw Bright-motive grossier. Meestal heeft u een link en inlog gegevens ontvangen.
Ga naar settings/instellingen
Wanneer u bij de Settings of instellingen bent, ga naar GMS Link en klik op +New link/+Nieuwe link
Zoek naar CarSys.
Kies Carsys of Carsys Alternatief voor Haynes Pro (Alternatief voor Haynes Pro is niet altijd beschikbaar, staat die er niet bij kies voor Carsys)
Zodra u erop heeft geklik, dan komt er een handleiding tevoorschijn. Scrol en zoek voor uw inlog gegevens
Vul die inlog gegevens in bij Bestelaccount.
Klik op Opslaan
Klik op Opslaan
Klik op Ok
Maak een willekeurige Werkkaart open en ga naar:
Zoek naar Brezan Catalogus en Haynes (Bright-Motive)
Als u al een Bright-motive catalogus heeft ingesteld dan wordt het logo een
i.p.v.
Klik op Opslaan
Nu staat de koppeling bij de werkkaarten.
Heeft u bij CarSys koppeling voor "CarSys (Alternatief voor Haynes Pro)" gekozen dan gelden de volgende stappen voor u.
Het Brightmotive account kan nu gekoppeld worden aan Haynes Pro.
Herstart eerst CSS en ga daarna naar "Koppelingen" boven in het menu en dan naar "Onderhoudsbeurten"
Vervolgens klikt men hier op "Selecteer een leverancier".
Selecteer hier de leverancier en klik dan rechts boven op opslaan (groene knop).
Klik in onderstaande afbeelding weer op opslaan.
0 Opmerkingen