Klant blokkeren voor mailingen, facturatie etc.

U kan bij een klant aangeven dat deze klant niet meegenomen hoeft te worden in mailingen voor bijv. de APK mailing, aanmaningen enz. of dat voor de klant geen factuur gemaakt kan worden. 

Mailblokkade

Om dit in te stellen, opent u de klant vanuit het klantenoverzicht (F5).

U krijgt dan het ‘Muteren klant’ scherm te zien, in dit scherm klik u op het 2e tabblad ‘Contact extra’. Onderaan ziet u dan het kopje ‘Mailblokkade (post en e-mail)’.

Als u een van deze opties aanvinkt, zal de klant niet in de mailing worden meegenomen.

Factuurblokkade

In hetzelfde ‘Muteren klant’ scherm, ziet u bovenaan (onder zoekcode) de mogelijkheid om een vinkje te zetten bij ‘Geblokkeerd voor facturatie’.

Mocht er dan toch een factuur gemaakt worden voor de klant, dan zal de volgende melding verschijnen en is het niet mogelijk om door te gaan met de facturatie.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.