Bij openen van Tinnemans Tecdoc webshop blijft de voortgangsbalk hangen.

Dit betreft de oude tecdoc webshop van tinnemans. Deze is inmiddels vervangen voor de T-Base koppeling. Bel de helpdesk indien die nog niet bij u is ingesteld.

 

Probleemomschrijving:

Zodra men vanuit een werkkaart de tinnemans (=tecdoc) webshop wil openen dan blijft de voortangsbalk hangen bij 5% en krijgt men een foutmelding met foutcode "2007". (zie screenshot)

 

Oorzaak:

Het probleem wordt veroorzaakt door een instelling in de Internet Explorer.

 

Oplossing:

Om dit probleem op te lossen kan men het volgende stappenplan volgen:

- Sluit CSS

- Open de Internet Explorer

- Ga naar "internetopties"

- Ga naar de "Browsegeschiedenis instellingen"  (zie screenshot)

- Geef hier aan dat er een nieuwe versie van de pagina gezocht moet worden telkens als men de pagina bezoekt.

- Klik op "OK"

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.